top of page

Veelgestelde vragen

  • Hoe weet ik in welke staat het product verkeerd?
    Onze producten zijn eerder in het bezit geweest van iemand anders. In sommige gevallen betekent dat dat er gebruikerssporen te vinden zijn. Daarom werken we met een kleurensysteem. Bij elk artikel in onze webshop staat een kleur samen met de kwaliteit van het product. Hieronder leggen we alle kleuren uit.
  • Staat van het product | Groen | Zo goed als nieuw
    In sommige gevallen is het gewoon bijna onmogelijk gebruikerssporen te vinden. Deze producten zijn zo goed als nieuw. Dit geldt voor alle producten met het groene bolletje. Dit is vooral mooi bij kristal, glaswerk of aardewerk wat normaal gesproken schade gevoelig is.
  • Staat van het product | Geel | Nette staat
    Deze producten zijn niet nieuw, maar waarschijnlijk ook nooit echt gebruikt. Hier en daar kan een licht gebuikersspoortje te vinden zijn, maar storend is het niet. Je herkent deze door de kleur geel.
  • Staat van het product | Oranje | Mooie gebruikte staat
    Laten we voorop stellen dat alle producten, in welke staat ze ook verkeren, uniek zijn. Oranje betekend dat het product in een mooie gebruikte staat verkeerd. Alle juwelen op deze website zijn ooit in het bezit geweest van iemand anders, dus dat is helemaal niet erg!
  • Staat van het product | Roze | Vintage
    Vintage is soms een ander woord voor nog mooier, het product is gebruikt heeft geleefd en vertelt een verhaal. Het is dus geen aanval op wat je ziet, maar vooral een compliment. Je herkent het product aan de roze kleur.
  • Is er een retourbeleid?
    Ja, iedereen heeft recht zijn gekochte product te retouneren. Hier zitten wel een paar voorwaarden aan verbonden. 1 • Retourkosten zijn voor de koper 2 • Verzendkosten vooraf voldaan worden niet gecrediteerd 3 • Retourneren van het product is op risico van de koper 4 • Het ontvangen geretourneerde producten moet in dezelfde staat zijn zoals het in eerste instantie verstuurd is. ( Alle producten worden vooraf gefotografeerd )
  • Apart vermeld | Zwart | Eventuele beschadigingen
    "Bij de meeste producten die we aanschaffen, letten we echt op beschadigingen. Soms blijkt achteraf toch dat deze er zijn. Is het te erg, dan gooien we het product weg. Soms is het oké, dan vermelden we het erbij en laten wij het je zelf beoordelen wat je daarvan vindt."
  • Pakketservice en kosten
    • via DHL - Nederland €2,95 Envelop versturen naar een DHL ServicePoint €3,45 Brievenbuspakket versturen naar een DHL ServicePoint €4,95 Pakket versturen naar een DHL ServicePoint €5,95 Pakket versturen naar een huisadres Je pakket moet minimaal 11x15x3,5 cm (l-b-h) en mag maximaal 80x50x35 cm (l-b-h) zijn en 20 kg wegen. • via Pakketservice buitenland https://www.goedkooppakket.nl/pakket-versturen Voor kosten en verzendvoorwaarden graag bovenstaande website informeren. • Afhalen in Emmen 00-100 kilo >> ** GRATIS **
  • Kan ik mijn gekochte items ook zelf ophalen?
    Dat kan! Tijdens het afrekenen van je bestelling kies je de optie "afhalen". Nadat de betaling afgerond is maken we een afspraak. Je betaald dan geen verzendkosten.
  • Wat is de levertijd voor een bestelling?
    Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verstuurd mits anders overlegd. Heeft het haast vanwege een cadeautje of een ander verzoek? Laat dan een opmerking achter bij het uitchecken. Na het verzenden is de levertijd afhankelijk van de bezorger. In de meeste gevallen zal het de volgende dag bezorgd worden. Bestellingen zijn te volgen via een code, deze ontvang je zodra de bestelling onderweg is.
  • Ik heb een kortingscode, hoe gebruik ik deze?"
    Tijdens het afrekenen kun je deze inwisselen. Het is niet mogelijk meerdere kortingscodes te verzilveren. Nadat je de code hebt ingevoerd zal de korting automatisch verrekend worden in je winkelmandje.
  • Één van mijn items is beschadigd tijdens transport. Wat kan ik doen?
    Ondanks dat alle producten goed worden verpakt kan het helaas gebeuren dat er beschadigingen optreden tijdens transport. Is dit het geval? Laat het me weten. Let op! Het melden hiervan dient op de dag van levering gedaan te zijn. LoveFordOld kan helaas geen garantie bieden op verzending, maar zal er altijd voor zorgen dat de verpakkingen zorgvuldig gedaan worden. Mail je melding samen met foto's van de schade en je bestelnummer naar shop@loveforold.nl.
  • Op welke manieren kan ik betalen?
    Love For Old werkt samen met Mollie Payments. Alle betalingen lopen via IDEAL, hieraan zitten geen extra kosten verbonden.
  • Wie bezorgd mijn pakketje?
    Pakketten worden verzonden via DHL of via Vinted
  • Wie is LoveForOld
    Love Ford Old is een behoorlijk uit de hand gelopen hobby. Ik hanteer op dit moment geen bepaalde stijl of materiaal soorten. Ik koop wat ik zie en verkoop het met veel plezier.
bottom of page